atalogoShoar

قوانين و مقررات


قوانين و مقررات:

  1. صدور بليت اينترنتي در صورت تاييد قطعي پرداخت از جانب بانك امكان پذير است.

  2. مسافر موظف به نگهداري از كدهاي اعلام شده از جانب سيستم و ارائه اين كدها به مامورين كنترل پرواز در فرودگاه است.

  3. كليه عمليات خريد بليت در اين سايت مشمول قوانين جاري تجارت الكترونيك بوده و هر گونه تخلف تحت پيگرد قانوني قرار خواهد گرفت .

  4. خريدار در كليه مراحل خريد و يا استرداد بليت معترف به اعتماد كامل به ثبت اطلاعات در سايت شركت هواپيمايي آتا است.

  5. شرايط كلي حمل مسافر و توشه پذيرش شده: حمل و نقل مسافرين و توشه آنها تابع مقررات و محدوديتهاي مربوط به مسئوليتهاي شركتهاي هواپيمايي مقرر در پيمان ورشو و مصوبه مجلس شوراي اسلامي مي باشد.

نكات قابل توجه در خريد و استرداد :

خريد بليت در چند مرحله ساده به شرح زير انجام مي گردد :

  1. ابتدا مبداء، مقصد، تاريخ پرواز و تعداد افراد را مشخص كنيد. (سن كودك 2 تا 12 سال و طفل زير دو سال را بر اساس سال تولد وارد كنيد.)

  2. پرواز مورد نظر خود را در صفحات بعدي انتخاب كنيد. (تا 4 ساعت مانده به زمان پرواز در صورتي كه پرواز جا داشته باشد، خريد اينترنتي امكان پذير است)

  3. مشخصات خود و افراد مورد نظر خود را با توجه به اطلاعاتي كه از شما خواسته شده وارد كنيد. (نام و نام خواندگي مسافر بايد كامل و با كارت شناسايي مطابقت داشته باشد) نكته : مشخصات خود را بايد به زبان انگليسي وارد نماييد.

  4. هنگام رزرو اينترنتي از فشار دادن کليد "تاييد" به دفعات خودداري شود چون اين كار ممكن است در رزرو شما اخلال ايجاد كند و مرحله خريد اينترنتي به انجام نرسد.

  5. مبلغ قابل پرداخت را بابت صندليهاي خريداري شده ملاحظه و از طريق كارت پول بانك خود پرداخت نماييد. (در صورت دارا بودن كارت پول بانك سامان استرداد وجه بليت هنگام ابطال پروازها سريعتر صورت مي پذيرد) نكته : با كارت هديه نمي توان خريد انجام داد زيرا استرداد وجه صورت نمي پذيرد

  6. سعي كنيد كليه مراحل را حتي الامكان سريع انجام دهيد و اطلاعات مورد نياز براي ورود به سيستم در دسترس باشد. توجه داشته باشيد حداكثر 15 دقيقه فرصت براي پرداخت مبلغ بليت خواهيد داشت.

  7. چنانچه مراحل خريد با موفقيت انجام شود سيستم شماره بليت هاي صادر شده را به شما اعلام مي كند.

  8. در آخر كار رسيد مربوط به خريد بليت اينترنتي روي صفحه ظاهر و در اختيار شما قرار مي گيرد.

  9. اگر سيستم شما مجهز به دستگاه پرينتر مي باشد بهتر است از اين رسيد يك پرينت تهيه كرده و در هنگام پرواز آن را به مامور ترافيك ارائه دهيد.

  10. در صورتي كه سيستم شما مجهز به پرينتر نيست مشخصات رزرو خود، مانند نام مسافر، تاريخ، شماره پرواز و كد رزرو كه در قسمت PNR نوشته شده است را يادداشت نماييد.

  11. در صورتيكه رسيد خود را در هنگام پرواز به همراه نداشتيد با ارائه كد رزرو كه در روي رسيد مسافر در قسمت PNR مشخص شده و يا با اعلام نام مسافر، شماره و تاريخ پرواز همكار ترافيك را در جريان رزرو اينترنتي خود قرار دهيد.

  12. پس از تكميل فرايند خريد مشخصات رسيد مسافر به آدرس ايميل كاربر ارسال خواهد شد.

  13. حضور مسافر در فرودگاه يك ساعت و نيم قبل از پرواز ضروري است.

  14. پروازهاي داخلي هواپيمايي آتا از ترمينال 2 مهرآباد انجام مي شود.

  15. در صورتيكه پرواز باطل شود و يا جا ماندن مسافر بخواهد با پرواز بعدي در همان روز يا زمان ديگري سفر خود را انجام دهد بايد مجدداً بليت خريداري كند.

  16. در صورت بروز هر مشکلي از طريق ايميل Helpdesk.ebooking@ataair.ir و يا هواپيمايي آتا با شماره 4855-021 داخلي 2157 تماس حاصل فرمايئد.

تاييد